zondag 9 oktober 2011

Verhalen verzamelen

Achterafgedachte. 
Ik heb feitelijk nog een verzameling, waarbij jullie me kunnen helpen. Ik verzamel verhalen, vertelbare verhalen of verhalen die vertelbaar te maken zijn. 
Het kapsalon in het Stem is een plaats die verhalen doet groeien, daar zou een verhaal passen over Julia,  een meisje met veel rosse krullen...
Maar terug naar mijn vraag, ik heb een hele verzameling boeken met verhalen, Afrikaanse, Egyptische, het land van Waas (ook heel exotisch), Roald Dahl, Andersen, Grimm... Prentenboeken zijn vaak de bron van geweldig leuke verhalen, sommigen zitten verstopt in een roman, andere in een krantenartikel.
Als je zo een verhaal tegenkomt, en je kunt het missen, ben ik altijd heel dankbaar wanneer je het mij bezorgt. Je hoeft het niet in te pakken, 't is om direct te gebruiken. 

groetjes 
Wim

1 opmerking:

  1. Erg boeiend, het verhaal achter een voorwerp of een plaats! Ik zet een antennetje bij 'op zoek naar verhalen voor Wim'.

    BeantwoordenVerwijderen